Slottrack Slottrack

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wordt het forum nog wel gebruikt?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Algemene mededelingen!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
spa
nog 4
nog 4

BerichtGeplaatst: 31-12-2024 15:09:25    Onderwerp: Wordt het forum nog wel gebruikt? Reageren met citaat

Ook ik heb sinds lange tijd hier even rondgekeken. De echte reden was of er nog een nieuwe nieuwjaarsbaan van Merc 's te zien was. Maar blijkbaar had ik gemist dat er sinds enige jaren geen update meer over was.

Ik zie ook dat er er weinig (lees geen) nieuwe berichten in de verschillende rubrieken worden geplaatst.

Zelf race ik niet veel meer maar ik wil mijn baan en wagens in geen geval kwijt. Ben ook lid van de NSCC en ga nog steeds met veel plezier naar het NSCC Weekend in November.

Ik ga niet naar beurzen en veel te weinig naar Putten wat dan wel weer goed is voor mijn bankrekening.

Ik vraag me dan ook af of er nog behoefte is aan een slotrace forum.
Ik ben benieuwd naar en misschien nog wel belangrijker of er reacties op dit bericht geplaatst worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
peter
Slot Race Snelheid 8
Slot Race Snelheid 8

BerichtGeplaatst: 04-02-2025 16:39:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier gebeurd alle jaren niets meer, jammer want het was ooit zo'n leuk forum.
Van mij mag het weer lekker druk worden hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Algemene mededelingen! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: