Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Pitslot

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Online
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 07-03-2016 22:06:11    Onderwerp: Pitslot Reageren met citaat

http://www.pitslot.de/4556.html

Op deze site vind je allerlei aangepast materiaal.
voor zowel digitaal als niet-digitaal rijders zijn er verschillende stukken te vinden die niet in de handel te verkrijgen zijn.
Ik vind wel geen prijzen op de site, maar je kan wel een prijslijst krijgen via mail heb ik ergens gelezen.

Ofwel kopen
Ofwel om oplossingen te zien om thuis aan de slag te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gordini
Slot Race Snelheid 0
Slot Race Snelheid 0


Geregistreerd op: 28 Apr 2015
Berichten: 64
Woonplaats: Tremelo

BerichtGeplaatst: 08-03-2016 12:01:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Met deze site in de aanslag, ben ik enkele jaren ook begonnen om stukken zelf te maken.

Ninco baanstukken zijn heel makkelijk te snijden, en weer aan mekaar te 'lassen' met een soldeerbout Dancing

Die pit entry was uiteraard een schot in de roos als idee, en tot hier ben ik gekomen. Echter het uitblijven van wissels, heeft ervoor gezorgd dat die baanstukken nooit helemaal af geraakt zijn, en nu al verscheidene jaren onaangeroerd blijven liggen zijn.





Een ander projectje dat wel "gewerkt" heeft is het maken van een squeeze.

Met 2 standaard R2 bochten van Ninco, heb ik geprobeerd (en gelukt) om het linker en het rechter spoor van plaats te wisselen, waardoor dus een squeeze ontstaat. Na montage neemt dit baanstuk exact dezelfde plaats in als een oorspronkelijke R2 links-rechtse bocht (of rechts-linkse, naar gelang hoe je de squueze maakt)

Dit is de originele bocht



En zo ziet het eruit na de ingreep



Het was destijds een eerste probeersel, dat eigenlijk wel goed uitdraaide.
Bedoeling was geweest om een mal te maken, waardoor de snijcurven mooi rond komen, ipv het manueel 'gestuntel' dat bij mijn prototype te zien is.

Dit baanstuk heeft wel dienst gedaan in een layout die enkele jaren geleden liggen had, en het is wel een leuke toevoeging, maar het ligt er nu al jaren verlaten en verroest bij. Ik heb dan ook al enkele jaren geen thuisbaantje meer liggen...

Maar wie weet :
Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb
Dan begin ik er beslist eens aan
Aan ik weet niet wat, maar je zult zien dat
Iedereen er zal verstomd van staan
https://www.youtube.com/watch?v=l9snRLUvEj0

Greetz Gordini
_________________
"It's not the money, it's not the win, it's the concentration that makes you feel you have
reached a higher level"
- Ayrton Senna
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Online Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum