Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Arrowslot BMW V12 LMR

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Diverse/eigenbouw
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
valie
Slot Race Snelheid 3
Slot Race Snelheid 3


Geregistreerd op: 29 Jul 2015
Berichten: 100
Woonplaats: Lemelerveld, Nederland

BerichtGeplaatst: 30-07-2015 13:28:53    Onderwerp: Arrowslot BMW V12 LMR Reageren met citaat

Voor de 12 uur’s race van Sebring in 1999, hebben BMW Motorsport en Schnitzer Motorsport twee auto’s meegenomen. Het #001 chassis was zo erg beschadigd in een ongeluk dat ze die nooit weer hebben gebruikt. De nummer 42 auto van Jorg Müller, JJ Letho en Tom Kristensen, was de uiteindelijke winnaar.

Met de Le Mans in 1999 kwam BMW eerst met drie auto’s voor de testdag, maar alleen twee zijn in de race gebruikt. In de laatste uren van de race, heeft JJ Letho de nummer 17 auto in de Porsche Curves stuk gereden en de nummer 15 auto van Yannik Dalmas, Pierluigi Martini en Jo Winkelhock won de race.



Sinds Arrowslot deze auto had aangekondigd, wilde ik het graag hebben en toen mijn favoriete slotcar dealer deze op zijn website heeft staan aarzelde ik geen moment meer en bestelde die.

Onderaan het doosje zaten er nog vier BMW logo’s en een sleephaak voor aan de voorkant van de auto. Tot mijn verbazing, toen ik de twee schroefjes uit de basisplaat halen, zat er onder de auto een Scaleauto RT3 chassis compleet met een inline motor bracket en een Scaleauto Endurance motor.



De details van de kap en de tampo werk zijn goed. Er zijn zelfs remklauwen en remschijven in de velgen.



De enige klacht is dat er een verende sleperschoen is, maar die wordt wel een “normale” Slot.it sleperschoen, nog voor de volgende race van de LMP’s bij onze club.



Nog twee foto’s om mee af te ronden.





Ik hoop om de Slot.it Audi R18’s, Lola’s, Mclaren F1 GTR’s en de Porsche 911 GT1’s te kunnen aanpakken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Diverse/eigenbouw Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum