Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

"de 3 uren van Vlaardingen" 11 januari 2015

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Races, clubevenementen, opendeurdagen etc...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hvand
Slot Race Snelheid 9
Slot Race Snelheid 9


Geregistreerd op: 27 Apr 2015
Berichten: 264

BerichtGeplaatst: 28-04-2015 11:35:51    Onderwerp: "de 3 uren van Vlaardingen" 11 januari 2015 Reageren met citaat

Nou, dan trap ik maar af he...

afgelopen 11 januari was het weer zover; de 2e "3 uren van vlaardingen"
ging weer van start.
Vorig jaar werd er gereden met de gt 3's, deze keer kozen we voor de DTM wagens, met
als circuit het mooie Zandvoort.


De baanstukken voor dit circuit werden weer samengebracht door verschillende coureurs, die deze
"los" in de kast hebben liggen( hoezo dure hobby), maar ik kwam nog steeds 10 standaardbochten tekort.
Deze snel aangeschaft via marktplaats, had ik snel in huis.

Het feest kon beginnen! Zaterdag met zn drieen de baan opgebouwd, daar worden we steeds handiger in.
Na 3 uur op de grond stoeien, lag de baan al. De 7 wissels hebben elk een stroomaansluiting die werden aangesloten op de cu unit , want met een lengte van 30 meter heb je wat extra stroom nodig.


De beamer gebruikten we ook, in combinatie met het raceprogram van Bruce Yingling.

De rijders werden opgetrommeld via Slottrack, de aankondiging van de race had ik in november 2014 op
het forum gemaakt. Jammer dat deze site in december gehackt werd maar gelukkig weer de lucht is.
Had ik toch een probleempje; zouden ze allemaal komen op de 11e?

Jan heeft deze mensen opgespoord via het internationale slotforum, wel makkelijk dat ieder
zijn "nickname" hetzelfde is als op slottrack.

Zondag waren alle 18 rijders ( 6 teams)er gelukkig allemaal, konden we lekker 3 uur rijden.
dachten we....
Vlak voor de start met de auto's aanmelden, ging er van alles mis.
De aantal wagens die wij zelf hadden meegenomen, kregen we niet aangemeld en
meer van dat
soort ongein!
Maar goed, 2 coureurs hadden hun eigen bolide meegenomen en die konden zo de baan op.
Door al dit gehannes is de race ingekort naar 2 uur, maar dit mocht de pret niet drukken.
Een aantal auto's hadden duidelijk meer power, snelheid, maar als er niet veel grip is( we rijden magneetloos)
merk je er niet veel aan.


De race zelf verliep probleemloos, waarbij team Vlaardingen( Jan, Raymond, Hans )met de overwinning aan
de haal ging, gevolgd door team Spa, en als derde team SCR.

Dank aan iedereen die meegeholpen, meegeraced heeft.









Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kees
Medemoderator
Medemoderator


Geregistreerd op: 24 Apr 2015
Berichten: 9
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 28-04-2015 18:13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Hans,

Het had me leuk geleken om mee te doen, was net van plan contact op te nemen toen Slottrack eruit vloog Sad

Ik wil mijn baan wel beschikbaar stellen om een vervolg hierop te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 28-04-2015 18:17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk initiatief! En leuk verslag ook. Wat was de reden dat de wagens niet ingesteld geraakten? Lijkt me op zich echt niet moeilijk, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JPS
Slot Race Snelheid 6
Slot Race Snelheid 6


Geregistreerd op: 26 Apr 2015
Berichten: 169
Woonplaats: Gouda

BerichtGeplaatst: 28-04-2015 19:10:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Hans,
Ondanks al dat gehannes was het een geslaagde dag. En als je het weer organiseert hoop ik een Carrera wagen aan te schaffen die wel aangemeld kan worden. Misschien is een keer in de LMP klasse?
_________________
GREAT HOBBIES TAKES TIME AND NEED PASSION
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
hvand
Slot Race Snelheid 9
Slot Race Snelheid 9


Geregistreerd op: 27 Apr 2015
Berichten: 264

BerichtGeplaatst: 28-04-2015 21:32:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Met het idee om LMP te gaan rijden was ik ook aan t stoeien...

Kees, dan rij je de volgende keer toch mee

op zich is het geen probleem om de wagens in te stellen, zaterdag voor de race ging het prima, alleen zondag dus niet, en waarom.....echt geen idee Shocked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Races, clubevenementen, opendeurdagen etc... Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum