Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ninco Baan tapijt

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Ninco banen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Slotrace Danny
Slot Race Snelheid 5
Slot Race Snelheid 5


Geregistreerd op: 29 Apr 2015
Berichten: 156

BerichtGeplaatst: 10-06-2015 13:11:19    Onderwerp: Ninco Baan tapijt Reageren met citaat

Ik heb al eens eerder gezegd dat ik mijn baan af en toe neer leg in de woonkamer op het tapijt en het is weer zo ver Very Happy. Ik heb een paar foto's met mijn telefoon gemaakt van de baan. Deze keer heb ik de ingang van de pitstop een stukje voor de bocht gemaakt, dus als je de pitstop in gaat dan rij je eerst wat bochtjes Shocked. Het is niet een snelle baan, maar nadat ik de stroom wat lager had gezet rijdt die erg leuk Very Happy








Voor de gene die opletten zie je ook de Minions van de plus in de pitstop staan Very Happy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenCarr
Medemoderator
Medemoderator


Geregistreerd op: 23 Mei 2015
Berichten: 93
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: 11-06-2015 13:13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Danny,
Ziet er goed uit zeg ! Ninco Digital; dat ken ik verder niet. Maar ik zie een prachtige baan met 2 wissels, een Pitlane en een Position Control Tower . Is er in de pitsstraat bij Ninco ook een mogelijkheid om te tanken ?
Welke regelaar gebruik je ?

Overigens zijn die Minions bij mijn kleinkinderen op dit moment heel populair.
Helaas geen Plus in de buurt. Shocked
_________________
met vriendelijke groeten,
MaartenCarr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Slotrace Danny
Slot Race Snelheid 5
Slot Race Snelheid 5


Geregistreerd op: 29 Apr 2015
Berichten: 156

BerichtGeplaatst: 11-06-2015 13:30:15    Onderwerp: Reageren met citaat

In de pitstraat zie je een geel stuk liggen en daar in zit een sensor om te tanken. Ik gebruik de standaard controllers, van die rode. overigens heb ik er 2 enkele wissels in liggen een een dubbele Very Happy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Ninco banen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum