Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

houten testbaantje( 120 x 60 cm)
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Andere banen (ook zelfbouw)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 12-02-2019 17:30:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is meer gekend dan je denkt hoor,
Maar je moet er eerst mee in contact komen ... daar wringt het schoentje meestal.
En dan heb ik het niet over een "go" baantje, maar de 1/32 schaal.

Mijn kinderen zijn alvast verkocht aan mijn baan! (als deze eens ontplooid mag worden thuis haha)
Binnenkort ga ik naar hun school met de baan om daar een namiddag te racen met de kids.

Het is een dure hobbu om te starten, maar eens een beetje materiaal kost een extra wagentje niets. Net zo bij treinen, starten is duur en maar eens je het hebt, is er zoveel plezier aan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
peter
Slot Race Snelheid 8
Slot Race Snelheid 8


Geregistreerd op: 06 Jun 2015
Berichten: 245

BerichtGeplaatst: 12-02-2019 19:28:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Duur is het zeker, maar het is wel betrouwbaar spul

Soms vind je een Evolution baantje op Marktplaats dan heb je wel gelijk een aantal baanstukken voor weinig
maar de wissels, regelaars en ander spul blijft aan de prijs

Was even bang dat Hans de zelfde fout als mij had gemaakt, het dus verkopen
Door een verhuizing verkocht ik een paar jaar geleden alles in een keer
leverde een schijntje op van wat het gekost had

Ondertussen toch weer 20 meter baan en meer dan 30 auto's gekocht en doe het nu niet meer weg

Een maat heeft voor mij in de wireless regelaars micro switcht dingetjes gekocht en ingebouwd omdat de wisselknop inwendig erg snel kapot gaat. Dit probleem ben ik waarschijnlijk voorgoed van af nu
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Merc_A
Slot Race Snelheid 4
Slot Race Snelheid 4


Geregistreerd op: 26 Jul 2015
Berichten: 127
Woonplaats: Den Helder

BerichtGeplaatst: 12-02-2019 23:26:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Sinds ik de hobby herontdekte in 2006 heb ik de oude fleischmannbaan uit mijn jeugd stevig uitgebreid, maar eigenlijk alleen maar met tweedehands baanstukken, gebouwtjes en auto’s (marktplaats, ebay, kringloopwinkel etc).
De lokale speelgoedwinkel ging opheffingsuitverkoop doen, bleken ze Ninco startsets weg te doen voor 50 euro per doos, de Meganes in die set waren dat al waard - soms moet je gewoon geluk hebben. Zelfs de digitale wissels kocht ik tweedehands (carrera pro-x wissels kosten een schijntje sinds D132 uitkwam).
Enkel voor de scorpius electronica en handregelaars moest ik zwaar in de buidel tasten, maar ik heb er gelukkig geen spijt van gehad.

Merc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
peter
Slot Race Snelheid 8
Slot Race Snelheid 8


Geregistreerd op: 06 Jun 2015
Berichten: 245

BerichtGeplaatst: 13-02-2019 17:44:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo begon ik ook ooit weer op nieuw met mijn oude hobby

Ik ben een nakomertje en was ongeveer net zoveel ouder dan mijn neefjes als mijn zus ( hen moeder ) met mij scheelde

Dus ik gaf ooit mijn Fleischmann baan aan mijn neefjes
Marklin trein ging naar neefje van mijn andere zus

Maar mijn kinderen zijn weer de nakomer neefjes
dus wat gebeurde er, die kregen de Fleischmann die ooit van mij was terug incl uitbreiding
van mijn andere neef van de Marklin kwam ook een hoop Fleischmann

Ik alles gangbaar maken in die tijd, alle auto's gekocht van en zaak die stopte ivm pensioen
andere zaak kocht ik nog nieuwe overjarige baanstukken en had zo iets van 35 meter liggen

Elke vrijdagavond ging alles in de huiskamer aan de kant en werd hij neergelegd en reden we tot diep in de nacht

Door omstandigheden stopte dit en rond 2007 kocht ik de eerste Carrera Evolution wat een paar weken later werd aangevuld met een digi 132

Ik ben niet meer te redden!!! HELP

hahaha online winkels zijn blij met mij

Door een scheiding alle 132 digi achtergelaten
weer nieuw begonnen en door een verhuizing alles verkocht met dik 30 auto's waarvan een aantal NSR met chip

Maar tegenwoordig ruim 20 meter demontabele baan met 6 Slot-its 2 NSR alles met chip en ruim 22 Carrera auto's

Het geld kan me eigenlijk niet schelen want het is gewoon super leuk en er wordt wekelijks uren lang gereden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cenobyte
Medemoderator
Medemoderator


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: 15-05-2019 20:05:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk testbaantje!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Andere banen (ook zelfbouw) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum