Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Polistil baan

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Andere banen (ook zelfbouw)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
FritsM
Nog 2
Nog 2


Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 37
Woonplaats: Tutzing, Duitsland

BerichtGeplaatst: 24-04-2018 14:36:48    Onderwerp: Polistil baan Reageren met citaat

Hier zijn een paar foto's van de momentele toestand van mijn Polistil baan:



De grote buitenbocht en de binnenbocht die er overheen gaat:



Ingang van de pits:





Close-upje van de pits:



Met de ingang van de pits heb ik momenteel een probleempje, maar daar heb ik in een andere post al over geschreven. En de kruisingen in de pits doen het ook niet helemaal goed, dus daar moet ik nog wat mee rommelen.
Een rol "gras" heb ik al klaar liggen en ook hele rollen met "vangrails" en reclamestickers erbij (de huidige Fleischmann vangrails zullen dus voor het grootste gedeelte vervangen gaan worden). Natuurlijk moeten er ook nog curbes komen, maar op sommige plekken is daar niet genoeg plaats voor... Dus ben ik alweer aan het broeien of ik de baan anders neer ga leggen (hoewel ik hem eigenlijk zo lang mogelijk wil hebben, dus iedere centimeter wil benutten!) En dat is dus ook het leuke: om toch iedere keer nog een andere mogelijkheid te realiseren. Maar ja: zo komt ie natuurlijk nooit echt af...
En aan die Polistil wegdelen zitten van die uitsteekseltjes, die het maken van (passende) curbes niet bepaald eenvoudiger maken. (Afzagen is natuurlijk ook nog een optie... Zouden jullie dat doen?)
En hoe zouden jullie het oplossen om van die "reclame-vangrails" aan de baan te bevestigen als er geen curbes zijn? Gewoon door de zijkant van de baandelen vastschroeven? Vastlijmen? (eerder niet, denk ik.) Aan de tafel vastmaken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hvand
Slot Race Snelheid 9
Slot Race Snelheid 9


Geregistreerd op: 27 Apr 2015
Berichten: 264

BerichtGeplaatst: 26-04-2018 11:51:38    Onderwerp: Reageren met citaat

""En aan die Polistil wegdelen zitten van die uitsteekseltjes, die het maken van (passende) curbes niet bepaald eenvoudiger maken. (Afzagen is natuurlijk ook nog een optie... Zouden jullie dat doen?) ""

Ik persoonlijk zou ze afzagen..

Kan je de reclamevangrails niet met dubbelzijdigtape aan de zijkant van
je baan vastmaken? Of tapijttape, een strook van 1cm..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
peter
Slot Race Snelheid 8
Slot Race Snelheid 8


Geregistreerd op: 06 Jun 2015
Berichten: 245

BerichtGeplaatst: 15-05-2019 18:30:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie baan en een minstens zo'n mooie ruimte

Hier moet je van genieten, dat kan gewoon niet anders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Merc_A
Slot Race Snelheid 4
Slot Race Snelheid 4


Geregistreerd op: 26 Jul 2015
Berichten: 127
Woonplaats: Den Helder

BerichtGeplaatst: 29-11-2019 11:06:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Vintage Polistil mét de oude analoge pitlane, heerlijk om te zien!
Ik heb ooit in Italië twee polistil pitlanes gekocht, ik ben er zuinig op. Ze werken nog prima overigens, opmerkelijk hoe goed dat spul blijft, ook na 30 jaar!

Merc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Andere banen (ook zelfbouw) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum