Slottrack Slottrack

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

problemen met de Carrera Bluetooth adapter

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> FAQ
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gerrit1964

BerichtGeplaatst: 23-05-2017 13:13:33    Onderwerp: problemen met de Carrera Bluetooth adapter Reageren met citaat

Ik heb de bluetooth adapter van Carrera met de App op mijn telefoon, werkt prima nu wil ik echter deze aansluiten op mijn laptop echter kan deze de adapter niet vinden terwijl mijn telefoon dit wel kan?

ik heb de beschikking over een windows en een apple laptop maar beide kunnen de bluetooth adapter niet vinden moet ik iets speciaals instellen?

ik heb al gegoogeld maar kan niets vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Slotrace Danny

BerichtGeplaatst: 23-05-2017 20:16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb zelf geen Carrera, maar weet wel dat er meerdere generaties bluetooth zijn. Zou het kunnen dat de Carrera en je telefoon een nieuwer typen hebben als je laptop? of juist een oudere? Ik weet niet of bluetooth backwards-compatible is.

Zou het anders ook niet weten.
Terug naar boven
de knutselaar

BerichtGeplaatst: 24-05-2017 06:57:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo gerrit
ik heb ditzelfde probleem gehad met een bluetooth koptelefoon mijn telefoon vond hem wel maar de labtop niet . ben toen naar computerzaak gegaan en losse usb bluetooth adaptor gekocht en deze in de laptop. probleem opgelost.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> FAQ Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: