Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Alfa Romeo Giulia Aanpassen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Diverse/eigenbouw
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Slotrace Danny
Slot Race Snelheid 5
Slot Race Snelheid 5


Geregistreerd op: 29 Apr 2015
Berichten: 156

BerichtGeplaatst: 21-01-2017 19:15:34    Onderwerp: Alfa Romeo Giulia Aanpassen Reageren met citaat

Pas op marktplaats een zooitje chassis met onderdelen gekocht, en de verkoper had er als verrassing een gratis Giulia bij gedaan! Er zat geen motor bij, en die standaard motormount zit bij fly altijd voorin waar ik nooit zo'n fan van ben. Dus ben ik maar wat gaan dremelen om er een slot.it motormount in te doen. Dit was de eerste keer dat ik dit had gedaan, maar ging wel aardig goed naar mijn inzicht Very Happy. Het interieur heb ik er uit gehaald, en die wordt later nog terug geplaatst.





Nu het chassis weer klaar is, kunnen de banden worden geplaatst. Helaas waren de spatborden rondom de banden erg krap, dus die heb ik met een scherp mes uitgeruimd en weer rond gemaakt.






Als bonus heb ik de uitlaat, die ik van het doorgezaagde chassis had gered weer terug geplaatst, de knalpijp heb ik in de magneethouder gemaakt. De uitlaat moet nog worden verlengd naar de achterkant zodat het weer mooi aansluit op de buitenkant.



To be continued......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Diverse/eigenbouw Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum