Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Carrera 132 analoog/digitaal, het kan allemaal

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Carrera banen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Garahood
KLAAR!
KLAAR!


Geregistreerd op: 07 Okt 2016
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: 12-10-2016 21:22:45    Onderwerp: Carrera 132 analoog/digitaal, het kan allemaal Reageren met citaat

Net weer terug van een heerlijk avondje racen. Vaste woensdagavond met m'n kameraad. Vanavond kozen we voor de analoge vrachtwagens. Dat rijdt toch wel zo vreselijk mooi glad en snel. Voor mensen die willen beginnen met een baan, zorg dat je je viaducten mooi op hoogte legt. Als je de vrachtwagens 1 keer ontdekt, ben je d'r aan verslingerd. Fijne wagens om b.v. verlichting in te bouwen, vering, gedeelde vooras, enz. Het is net allemaal even wat forser en dus wat meer ruimte en ....... strakke tijden.
[img]http://i847.photobucket.com/albums/ab35/Harryfoto/IMG_0256.jpg

Ze zijn natuurlijk wat log, remmen nauwelijks door de grote wielomtrek, maar lekker pittig accelereren en hoge topsnelheid. Vanavond gekozen voor de Sisu, strak afgeveerd met rappe motor.
[img]http://i847.photobucket.com/albums/ab35/Harryfoto/IMG_0257.jpg

Vraagje: Wat is een Poll en hoe komt een enkeling aan zo'n mooie grote avatar??

Ging het eerst zo mooi met foto plaatsen en nu ff niet. Ga later wel weer proberen Crying or Very sad
Moderator??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jan de Boeff
Slot Race Snelheid 3
Slot Race Snelheid 3


Geregistreerd op: 28 Apr 2015
Berichten: 101
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: 13-10-2016 08:20:55    Onderwerp: Re: Carrera 132 analoog/digitaal, het kan allemaal Reageren met citaat

je ben wat vergeten te doen bij het plaatsen van je foto's

klik op (IMG) plaats de link van je foto en druk vervolgens weer op (IMG) en dan moet het goed gaan






[quote="Garahood"]Net weer terug van een heerlijk avondje racen. Vaste woensdagavond met m'n kameraad. Vanavond kozen we voor de analoge vrachtwagens. Dat rijdt toch wel zo vreselijk mooi glad en snel. Voor mensen die willen beginnen met een baan, zorg dat je je viaducten mooi op hoogte legt. Als je de vrachtwagens 1 keer ontdekt, ben je d'r aan verslingerd. Fijne wagens om b.v. verlichting in te bouwen, vering, gedeelde vooras, enz. Het is net allemaal even wat forser en dus wat meer ruimte en ....... strakke tijden.
[img]http://i847.photobucket.com/albums/ab35/Harryfoto/IMG_0256.jpg

Ze zijn natuurlijk wat log, remmen nauwelijks door de grote wielomtrek, maar lekker pittig accelereren en hoge topsnelheid. Vanavond gekozen voor de Sisu, strak afgeveerd met rappe motor.
[img]http://i847.photobucket.com/albums/ab35/Harryfoto/IMG_0257.jpg

Vraagje: Wat is een Poll en hoe komt een enkeling aan zo'n mooie grote avatar??

Ging het eerst zo mooi met foto plaatsen en nu ff niet. Ga later wel weer proberen Crying or Very sad
Moderator??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Garahood
KLAAR!
KLAAR!


Geregistreerd op: 07 Okt 2016
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: 13-10-2016 08:24:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Direct maar ff proberen:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Garahood
KLAAR!
KLAAR!


Geregistreerd op: 07 Okt 2016
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: 01-11-2016 23:28:11    Onderwerp: SCX op de weegschaal Reageren met citaat

Tijdens het drogen van de rotsen (zie Scenery Bergmeer) had ik ff tijd naar mijn SCX F1 auto te kijken. Kortgeleden reden we met deze wagens en natuurlijk beetje geïnspireerd door Max en de anderen Surprised Zeker ook in die volgorde. Hoe dan ook beiden hetzelfde type auto, maar die van mij duidelijk langzamer dan die van mijn kameraad. Nu moet ik zeggen dat het met open wielen natuurlijk spektakel is en de meesturende wielen doen het voor het beeld natuurlijk super goed.



Bij het openschroeven werd mij wel meteen duidelijk dat dit een super ingewikkeld apparaat is. Jemig, wie heeft toch bedacht dat het chassis uit 2 half in elkaar vallende delen bestaat. De motor heeft contact met op elkaar drukkende koperstroken. Dan is de achterspoiler erop geschoven en die wordt geblokkeerd door de kap. Pffff, uit elkaar nemen is al wat, maar in elkaar echt een crime. Contacten gepoetst, opnieuw testen maar de motor is gewoon langzamer dan die van mijn tegenstander Sad
Het gewicht van het magneetje is wel leuk instelbaar met schroefjes waardoor deze dichter boven de baan komt te hangen. Het gewicht varieert zo tussen de 120 en 150 gram en das best aardig.



De weegschaal die feilloos de trekkracht, maar ook de druk op de wielen registreert is werkelijk super. Die heb ik zelf gemaakt en zal ik binnenkort eens bespreken. Kost weinig, enkel wat (precisie werk). Hoe dan ook, de auto is echt toe aan een andere motor. Maar dat gaat met deze auto wl een paar uurtjes kosten...vrees ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Garahood
KLAAR!
KLAAR!


Geregistreerd op: 07 Okt 2016
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: 16-11-2016 22:57:13    Onderwerp: Sinter Klahaas Reageren met citaat

Even een tip voor mensen die een baan hebben waarbij je armlengte te kort is om een auto te pakken. Lange tijd gebruikte ik een AC-tion knijper, maar het bleef moeilijk een uit de bocht gevlogen auto goed op te pakken. Inmiddels ben ik al weer 2 jaar in het bezit van een Gardena-tuinafvalknijper.



Werkelijk een subliem apparaat om raceauto's op te pakken. Lekker krachtig en super licht. De uiteinden van de klem heb ik beplakt met een beetje rubber voor nog meer grip. De klem past eenvoudig over een racewagen, maar ook vrachtwagens pak je simpel op.



De stok zelf is van aluminium. Ik heb er een metalen ringetje om geknepen, waardoor ik deze nu in een uitsparing, simpel rechtop kan zetten. Een magneet houdt m op zijn plek en het werkt op die manier extra handig. Dus mocht je nog een sinterklaas-cadeautje zoeken...

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Carrera banen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum