Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Baanplannen voor de sporadische kamer/gang piloot

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Baanplannen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 26-01-2016 00:02:53    Onderwerp: Baanplannen voor de sporadische kamer/gang piloot Reageren met citaat

We zijn waarschijnlijk met meerderen die (nog) niet beschikken over een vaste baan maar deze sporadisch eens kunnen uitleggen en rubber kunnen laten kleven tegen het fictieve asfalt.

Plaats hier je baanplannen die een afwijken van de startersets, het is de bedoeling om baanplannen te posten die ook bereden zijn geworden. En een beetje van commentaar kunnen worden voorzien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 26-01-2016 00:20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

carrera D132/D124 Opp:5m x2m Lengte 11m


na de start een paar pittige standaardbochten met verlenstukken om het chicane gevoel te verlengen, en traag de rechte lijn op te komen.
Den het gas open op de lange rechte lijn en vol op de rem voor de 180 graden.
Opschakelen en slepen in de lange links-rechts combinatie, om dan de startlijn te passeren of net dat beetje meer remmen om te gaan tanken.

enkel R1 bochten Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 04-02-2016 14:47:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal binnenkort ook nog eens een baantje leggen en een paar foto'kes posten. In elk geval al een mooi begin.
_________________
"Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 26-02-2016 00:21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Carrera, Opp:2,6m x 1,8m lengte 6,5m



Ik heb nog eens een parket-circuit gelegd.
Ben een set R3 bochten rijker en moest deze toch even gebruiken, niet?
dus niets complex, 4 maal een bocht met één R1 en R3 en dan wat rechte stukken ertussen. Hier een kleine pitstraat geplaatst en 2 dubbele wissels.
Maar fun om toch effen vlug rond te hollen.

Misschien zullen er zijn die opmerken dat mijn start-finish dezelfde is als mijn vorige layout. Maar ik breek mijn start-finisch af per 2 elementen, en berg die zo op, zodoende moet ik niet steeds de pitstraat er opnieuw in puzzelen. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 19-07-2016 11:13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben waarschijnlijk niet de enige met geen plaats voor een vaste baan
(op dit moment, in de toekomst misschien wel!)

maar een baantje leggen neemt al snel wat tijd in beslag, en vooral het schuiven met meubels om plaats te maken en dan ligt alles nog gewoon op de grond!

Nu was ik op zoek naar een tijdelijke oplossing die snel opgebouwd kan worden en niet veel plaats neemt, ...

ik ben dan op het volgende idee gekomen: 4 schilderdeuren van 83cm breed (dit zijn die witte deuren die je in iedere doe het zelfzaak vindt, gevuld met een karton structuur), deze leggen we op 8 schragen, en zo maken we snel een een tafel van ongeveer 1,6m op 4m! Een beetje rond geneusd op het internet en ik denk dat voor max 200€ te doen moet zijn.
Iemand hier misschien ervaring mee?

is er een voordeel? Misschien moet die kleine salontafel nu niet meer aan de kant, maar komt de baan erboven! dat bed kan nu misschien gewoon blijven staan en de tafel ligt erboven? ...

Wel erbij zeggen dat dit een idee is, ik heb dit nog niet daadwerkelijk opgebouwd. Maar ben wel al aan het experimenteren gegaan qua baanplannen. ik heb Carrera maar vul gerust aan met jullie ideeën in deze beperkte ruimte.







Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Slotrace Danny
Slot Race Snelheid 5
Slot Race Snelheid 5


Geregistreerd op: 29 Apr 2015
Berichten: 156

BerichtGeplaatst: 20-07-2016 09:27:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Zitten een paar mooie banen bij!! Heb je die allemaal al een keer uitgelegd? of zijn dit gewoon wat tekeningen?

Ik zal van mijn volgende baan wel een post maken, maar dan moet ik er nog wel erg in hebben Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 20-07-2016 11:22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee ik heb deze nog niet uitgelegd.
is een concept-idee.
Heb wel al schragen genoeg thuis, maar nog geen deuren! Laughing
momenteel schuift alles nog aan de kant als ik een rondje wil toeren!

momenteel ben ik meer gefocust op mijn Arduino-project dan met het uitleggen van een baan! Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 23-07-2016 14:57:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom verfdeuren? ik heb planken (triplex of geperst hout). Die kosten mij €80 (ik denk dat mijn totale lengte 4mx1m is. Ik heb schraagjes gekocht bij de gamma in promo aan €11 het stuk (momenteel heb ik er 2, maar ga eens verdubbelen.
_________________
"Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bart
Site Admin
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2016
Berichten: 194
Woonplaats: Ingelmunster

BerichtGeplaatst: 25-07-2016 08:52:07    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom verfdeuren?
Deze hier gebruikt zijn 210cm x 83cm, qua ruimte om deze op te bergen zijn ze wel dikkerdan een osb of spaanplaat. Standaard osb of spaanplaat worden geleverd op 240cm/260cm x 120cm/60cm. Dus heb je al een beetje meer muur nodig om deze netjes op te bergen.
andere formaten groottes worden ook wel geleverd of gezaagd. Wink

Ik weet dat er verschillende materialen voor handen zijn om iets op uit te bouwen als sporadische baanlegger, maar dit leek mij een praktisch formaat om nog proper op te bergen. Dit kan bijvoorbeeld nog netjes onder een bed gelegd worden.
Een dergelijke deur op deze grootte is ook lichter dan een complete plaat van een andere materie.

is maar een ide hé, ik zeg zeker niet dat iedereen nu deuren in huis moet halen! Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 25-07-2016 12:44:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond het gewoon een beetje gek dat je zoveel betaald voor deuren. Vandaar de vraag. Maar inderdaad: indien dit het perfecte formaat is voor jou...
_________________
"Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Baanplannen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum