Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

[GZ] Mazda 787B Le Mans winner 1991 voor Carrera Digitaal

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Slottrack -> Slotracing gerelateerd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 05-07-2016 21:51:16    Onderwerp: [GZ] Mazda 787B Le Mans winner 1991 voor Carrera Digitaal Reageren met citaat

Vandaag na een bezoekje te brengen aan het Le Mans museum met het gekke idee naar huis gekomen om de winnaars van de races vanaf 1991 te gaan verzamelen. Niet gewoon verzamelen, maar de liefst ook af en toe eens mee rijden op de baan uiteraard. Daarom ben ik op zoek naar de digitale versie van de 787B. Wie o wie kan mij hiermee verder helpen? (Een Slot-it aankopen en zelf vertimmeren is een optie, maar ik ben nog steeds een leek in het digitaliseren).

Alvast bedankt voor jullie hulp.
P.s.: De rest volgt uiteraard ook nog (Peugeot 905, Dauer Porsche, McLaren F1 GTR...)
_________________
"Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jan de Boeff
Slot Race Snelheid 3
Slot Race Snelheid 3


Geregistreerd op: 28 Apr 2015
Berichten: 101
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: 07-07-2016 09:09:15    Onderwerp: Reageren met citaat

volgens mij kan je voor de Slot-it gaan, deze zijn redelijk geschikt voor Scalectrix en kan je dus de speciale Carrera chip vor Scalextric gebruiken
moet volgens mij redelijk makelijk te doen zijn

http://www.slotcar-union.com/en/power-controllers/5244-carson-500707130-digital-plug-scalextric-easyfit-for-carrera-digital-132-4005299771309.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 07-07-2016 09:33:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel goede tip Jan... ik wist niet dat deze bestonden. Ga het zeker eens onderzoeken.
_________________
"Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dagobert II
Nog 2
Nog 2


Geregistreerd op: 09 Mei 2016
Berichten: 33
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: 07-07-2016 10:32:52    Onderwerp: Reageren met citaat

De McLaren F1 GTR kun je zo bij Slot It uit de kast pakken.

Voor de Dauer zul je een 962 moeten aanpassen.
Ik heb ooit de startgrid van 1998 bij elkaar proberen te sprokkelen. Maar ik moest meer auto's aanpassen dan dat ze standaard in de juiste LM uitvoering zijn.

Let ook goed op of de juiste decals er op zitten. Anders ga je je later ergeren.
_________________
Groeten,

Michaël
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
svvander
Slot Race Snelheid 11
Slot Race Snelheid 11


Geregistreerd op: 23 Apr 2015
Berichten: 362

BerichtGeplaatst: 07-07-2016 14:05:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel de decals zijn nog het minste van mijn zorgen om eerlijk te zijn. Als ik zo een beetje rondkijk, kom ik steeds rond de €100 of meer uit, indien ik de ombouw wens te doen... dat krijg ik thuis niet verkocht als ik de wagens van de laatste 10 jaar wil verzamelen. 2de hands dan maar zoeken zeker?

En inderdaad, op termijn ombouwen van...
_________________
"Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Slottrack -> Slotracing gerelateerd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum