Slottrack Slottrack

 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Porsche GT3 RSR

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Diverse/eigenbouw
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
valie
Slot Race Snelheid 3
Slot Race Snelheid 3


Geregistreerd op: 29 Jul 2015
Berichten: 100
Woonplaats: Lemelerveld, Nederland

BerichtGeplaatst: 15-05-2016 22:37:49    Onderwerp: Porsche GT3 RSR Reageren met citaat

Ik had ooit een Porsche GT3 RSR bij iemand gekocht, die ooit in de 1/32 FIA GT, van lang geleden uitkwam.



Omdat ik helemaal niet tegen saaie race auto’s kunnen, heb ik eerst een kleurtje en strepen aangebracht.



Hij was nooit goed genoeg voor onze GT Kampioenschap op de club en had snel in de “stash” verdween.

De gedemonteerde Slot.it HRS chassis werd onderdelen in de onderdelendoos en de kap deel van de “voor de prullenbak bestemd” hoop. Maar, sinds mijn hartinfarct en de daarop volgende bypass (en niet te kunnen racen), heeft verveeldheid mij daartoe gedreven tot renoveren van en “kit bashing” van oude auto’s in de “stash”. Dus heb ik vorig week de oude Porsche uit de “voor de prullenbak bestemd” hoop gehaald en toen ontdekte dat die een Carrera GT3 RSR is en verder nog een ongebruikte Sideways Porsche Moby Dick chassis in de onderdelendoos gevonden met wat velgen, banden, een sleperschoen en een Avantslot Hurricane motor. Ik ben, sinds Ik naar Europa ben verhuisd, een grote fan van de Jaegermeister livery geworden en dat als inspiratie voor deze dan:









Nu heb ik dus nog een optie voor onze GT’s op de club.


Laatst aangepast door valie op 26-09-2018 20:59:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagobert II
Nog 2
Nog 2


Geregistreerd op: 09 Mei 2016
Berichten: 33
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: 15-05-2016 23:44:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat staat hem beter dan het "original handpainted" Delfts Blauw. Wink
_________________
Groeten,

Michaël
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Slottrack -> Diverse/eigenbouw Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum