Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jan de Boeff Slot Race Snelheid 3

|
|
Terug naar boven |
|
 |
svvander Slot Race Snelheid 11

|
Geplaatst: 10-05-2015 09:44:15 Onderwerp: |
|
|
Ah, ik dacht dat Bruce zijn programma offline was gehaald? _________________ "Being second is to be the first of the ones who lose." Ayrton Senna (21 maart 1960 - 1 mei 1994) |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jan de Boeff Slot Race Snelheid 3

|
Geplaatst: 10-05-2015 21:16:42 Onderwerp: |
|
|
het is wel een tijdje offline geweest maar het is inmiddels al weer een lange tijd terug online en inmiddels ook wat versies verder  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Robert Hilgers nog 4

|
Geplaatst: 15-01-2016 12:53:59 Onderwerp: |
|
|
Er is weer een nieuwe versie beschikbaar.
https://www.amazon.com/clouddrive/share/72LjA0pDR6OMc2bvNZqonfWflv50jU0MnPCNlXU5fQP?ref_=cd_ph_share_link_copy
Gisteren gebruikt en het werkt tot nu toe prima. Wel even zoeken wat je allemaal kan instellen. Vanaf het programma kun je gemakkelijk de snelheid, remvermogen en tankinhoud per auto instellen. Mooi om te trainen, races bij te houden, statisiteken etc. Eigen auto's benoemen, rijdersnamen, geluiden aanpassen gaat prima. Ik heb er Nederlands gesproken teksten ingezet.
Ben er alleen nog niet uit of ik cockpit xp ook wil aanschaffen (alleen als dat echt beter is). Maar dan moet je het allebei hebben om daar een uitspraak over te doen. Of is er iemand die dat al kan obv vergelijk? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|